tisdag 1 december 2009

Sådeså

Hur kommer det sig att man alltid hamnar framför datorn när man ska göra annat? Jag borde egentligen städa men det slutar med att jag blippar runt samtidigt som jag lyssnar på musik och tänker tillbaka..
Jag var inte ens tio år när mamma dog, men på något sätt känns det som att hon är kvar, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men vissa gånger vet man bara att hon finns här.. Jag tror verkligen på spöken och andar, så jag tror att hon finns kvar och vakar över mig.. Det är en bra känsla <3

________________________________________________________

Nu till något annat :)
Block 44 . känslorna man gav <3

Riktigt bra låt


1 kommentarer:

carola sa...

Jag tror också att hon vakar över dig.Du var ju hennes allt.Hon finns nog hos dig om du känner så, lita på det.kram

Skicka en kommentar