lördag 5 december 2009

American pie och kebabkött :)

Är det inte tänkt att lördagskvällar ska vara kul? Eller är det jag som har fel? Jag har verkligen inget att göra ikväll.. Har typ sett film eller tv hela dagen och alla är så sjukt osociala! Jag lyckades ju med konsten att sova i vad blir det nu.. 15 TIMMAR inatt.. Helt sjukt.. Har jag helt plötsligt blivit en sådan som sover länge? Jag har ju aldrig riktigt varit sådan.. Kanske för att man alltid haft någon som väcker en? Det är ganska lyx egentligen.. Skulle egentligen hunnit en runda på stan idag men det gick ju som det gick när jag vaknade så sent, plus att ingen orkade följa :) Men jag har iaf sett dom två senaste American pie filmerna (Beta house och book of love). Book of love håller inte riktigt samma standard som dom andra men den var helt okej :) Saknar bara Dwight Stifler :P Funderar på att se naked mile också eller så ser jag dom bara igen :)

Kan rekommendera Icas typ lättlagade grejs som var kebabkött på en pinne, sjukt gott!!





Älskar dig Sebastian <3



0 kommentarer:

Skicka en kommentar