torsdag 10 december 2009

Heute och tomorrow

Nu väntar jag på Maja som kommer om typ hundra år! Hon ska hjälpa mig städa (igen) men då bjuder jag på våran spectaco (guacamole, hårt tacobröd, gurka och tomat :)) Sen ska vil till något ställe som jag inte kom ihåg vad det hette och vara med Helena en sväng sen lir det hem och typ däcka framför tvn och tagga inför imorgon, kommer ju typ hinna längta ihjäl mig!! Sebben kommer typ kl 21:00 till centralen, imorgon kommer förmodligen gå väldigt långsamt.. Har dock ett prov imorgon som vi egentligen skulle ha idag (engelska grammatik) men Pamela hittade inte provet när hon skulle kopiera, det visade sig att det låg bland våra rättade prov x) Men hon sa att vi skulle ta det imorgon istället, känner att jag har rätt bra koll och kan det mesta men ska nog kola igenom det igen ikväll :) kanske låta Maja förhöra mig eller något :)




Har för övrigt en bild som jag vill ha lite kommentarer till!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar