torsdag 3 december 2009

mAx

Vad tycks om min nya header? Jag är rätt nöjd faktiskt :) Idag har det inte hänt så mycket.. Maja sov här (har tacoskal över hela golvet) och efter skolan så följde martin hit och vi såg How i met your mother, vi skulle egentligen på bio men Majas mamma fick för sig att Maja skulle vara hemma "/ Så det slutade med en slapparkväll med Martin :) Jag har för övrigt kommit fram till att MAX har dom godaste hamburgarna! Det finns verkligen inte bättre! Även om det är liiite dyrare än donken så är det värt det :) Men jag blev lite ledsen i ögat när dom tog bort crunchy nacho burger.. Den var väääldigt god.. Brukade äta en sådan när jag skulle hem till norrland eftersom arlanda har max och man kan tillta ut över terminal fyra :) Tror att jag ska åka från typ terminal 2 eller 3 nästa gång, hur fan ska jag hitta? :O Aja, nu ska jag sätta mig ner och plugga lite :) eller typ sova direkt :) Får se :D

NattiNatti <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar