torsdag 22 april 2010

Telefonplan och töjningar i örat

Nu sitter jag här i min ensamhet och äter yoghurt :D Fatta hur god den är! Beroendeframkallande eller vad? Det här är min andra enliters paket på två dagar xD Fattar inte, kan äta den även om jag är mätt typ! I think It is a DRUG!
Menmen, nog om mina drogade yoghurts. Har varit med Phontuz, Tommy och Martin idag :) Vi drog till Tommy för att hämta en kamera. Han skulle ta bilder till t-baneprojektet vi håller på med i skolan :) Så vi åkte till honom, och åkte typ tillbaka till Telefonplan (med en paus på McD). Men just när vi kliver av bussen så kommer jag på att jag glömt min väska hos Tommy, det sög ju liksom.. Så då fick jag följa dom tillbaka och hämta väskan. efter att vi tagit bilderna.
Tommy hann nästan övertala mig om att töja i örat, men jag ska hålla löftet till mig själv och inte göra det !


Aja
Baaaih!

Hör av dig?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar