måndag 19 april 2010

Don't u see?

Det handlar om att tappa bort sig i någons famn & aldrig vilja hitta vägen ut igen..

Har inte så mycket att dela med mig av idag :) Eller jo, för typ första gången på ASlänge tog jag tuben till skolan, skulle egentligen träffa Maja i Solna Centrum men hon kom inte dit och det gick inte att ringa henne heller så jag gav mig av mot skolan :) Tuben är faktiskt inte så farlig på morgonen. Men buss går ända typ snabbare för mig :)
Efter skolan drog jag, Pontus, Tommy, Martin och Viktor till bk och käkade. Mätta och glada så åkte jag och Martin till Södra Latin och satt där och chillade i solen med hans två kompisar Ärtan och Linnéa :) Det var fett härligt - tills det började regna och blåsa... Då började vi dra oss hem och jag gick en vända i centrum innan jag gick hem :)

That is my day :)

Puss puss eller något :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar