torsdag 15 april 2010

Soliga samtal vid kajen

Hejsan. Har verkligen blivit dålig på att skriva men jag vet inte riktigt.. Har typ inte riktigt haft lust helt enkelt :) Men nu fick jag lust att skriva lite igen.

Idag efter skolan satt jag kvar en stund med Tommy, Pontus och Viktor, dom skulle till extramatten och jag skulle möta Kent på t-c klockan ett så det passade rätt bra :) Var en lätt förvirrad liten (liten och liten, 21 år..) kille som knappt hittade ner från perrongen vid pendeln. Vi åkte till Gamla stan och gick till kajen där vi satt och snackade i nästan två timmar typ. Det var riktigt härligt ute i solen :) Jag följde honom tillbaka till t-c och visade vilket tåg han skulle med innan jag gick och mötte Katja (underbara människa!). Vi gick runt på stan i flera timmar och letade en maskeraddräkt till henne :) Det är riktigt kul att vi har börjat umgås igen :-D

Puss på livet!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar