tisdag 12 januari 2010

Today i miss..

Det känns så konstigt att inte kunna skriva med Sebben hela dagarna längre, hann skicka typ två sms igår kväll och sedan dess har jag inte hört av honom något.. It sucks!


Handlade lite idag :) Köpte foundationpuffar och hårsnodd ar på H&M och ett par riktigt najsiga lösögonfransar på affären som jag inte kommer ihåg vad den heter xD Tittade en kappa som jag ska gå och köpa imorgon så det blir helt perfekt! Det är ju typ rea överallt så kappan var på halva priset typ (500kr) så det är rätt billigt för en sådan :) Var på Subway med Nora, Sandra, Erika, Zaya och Bella och åt, efter ett tag kom Rebecca och Sebbe dit :) Var inne i stan och lullade ett tag (försöker hitta ett par skor) och tog för ovanlighetens skull tunnelbanan hem :) Där jag gick runt i Solna centrum en sväng innan jag handlade lite och gick hem :)

Haha, kom just på att om man särskriver tunnelbanan så blir det tunnel banan , en tunnel som är en banan eller? :P



Dagens låt: Cold - When angels fly away <-- klicka på namnet så är det länkat till youtube

0 kommentarer:

Skicka en kommentar