måndag 11 januari 2010

Studio!

Jag ursäktar min dåliga uppdatering :) Kom iaf tillbaka till Sthlm igår kväll, träffade Martin, köpte pommac och godis och såg film :) Idag så har jag och Nikeisha dampat runt på skolan med min kamera för att göra ett "Charlies änglar" intro till mediaprod, vi skulle egentligen göra intervjuer men bandet som vi hade alla intervjuer på hade gått sönder :( Så vi fick fria tyglar att göra vad vi ville och sedan redigera :) Så det blev spring korridoren och action i studion:)

Randombild från studion :)


Sen åkte vi in till stan för jag skulle träffa Sandra och Nikeisha skulle träffa någon :) Tog en fika och lite sushi med Sandra och snackade lite innan hon skulle vidare till arlanda :) Sjukt kul att träffas igen :) Tog tyvärr ingen bild och jag orkar inte koppla in hårddisken just nu så det blir ingen mer bild :)

Ses eller hörs eller kanske inget av dom, vem vet? :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar