söndag 22 november 2009

Varför?

I feel happy so happy! Har fått internet till lägenheten nu :D Har ett mobilt bredband från tele 2 som funkar i telias nät och då funkar det hemma i Norrland också :) Nu sitter jag och äter skumtomtar och funderar på vad jag ska göra sen :) Har en ren och fin lägenhet så jag kan inte städa eller något.. Hyllan som blev inköpt igår passar perfekt i min hall (kan inte lägga upp någon bild för jag vet inte riktigt vart min kamera är) Hittar typ ingenting sen Marie städade (men det blev jättebra!) Har liksom inte orkat ta mig i kragen och städat riktigt ordentligt :) Det har varit typ extremt kaos här sen jag flyttade in typ, grejer överallt kläder och då när det väl blev för mycket kändes det bara jobbigt, men nu måste jag försöka att hålla undan efter mig :) Hoppas att det ska funka :) Men vi får se hhur det slutar xD

Jag läste en grej i min kompis Ruts blogg (jagheterrut.blogg.se) för någon dag sen som verkligen fick mig att tänka. Varför har man inte sett förrän nu hur många som har förändrats? Jag vet att jag själv har förändrats rätt mycket, nytt liv, nya vänner, ny stad, ny skola.. Men det hindrar väl inte att man har kontakt med sina rötter? Jag har bara kontakt med några få hemifrån, jag försöker höra av mig och så men det är inte alltid så lätt..
Nu tog det slut i mitt huvud så jag tackar för mig :)
Hejdå

0 kommentarer:

Skicka en kommentar