tisdag 24 november 2009

Blargh..

Nu sitter jag här och knaprar på ett äpple, har verkligen inte gjort något vettigt sen jag kom hem.. Snart växer man väl fast med datorn i knät :) Jag känner mig helt slut i kroppen och det blir liksom jobbigt.. ar sovit rätt dåligt, så många tankar som snurrar i huvudet. Vad skulle hända egentligen om jag flyttade hem igen? Jag har inga planer på det men det har inte varit helt enkelt heller att flytta så långt.. Hur hade mitt liv varit om jag typ tagit Sebbens lägenhet och gått på Tannbergs istället? Hade jag trivts? Jag har kommit fram till att många saker hade varit mycket enklare om jag gått skola närmare.. Men dethär är min dröm, och jag tror att jag hör hemma här.. Jag vet inte hur andra ser det men jag tror att många ser hur pass bra jag passar in här.. Vissa amerikanare säger att USA är deras hemland men Paris är deras hemstad.. För mig är det som att Norrland är mitt hem "land" men Stockholm är min hemstad.. Blargh.. Det blev inte så mycket bättre av att skriva.. Ge kommentarer och berätta vad ni tycker låter vettigt..


BLARGH!



http://www.youtube.com/results?search_query=hold+your+head+up+high&search_type=&aq=6&oq=hold+your

Finaste låten..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar