måndag 7 juni 2010

Lååångt typ..

I mitt 200de inlägg vill jag prata om människor, människor som på något sätt har haft inverkan på mitt liv. Nästan alla människor man träffar påverkar en på något sätt, det kan vara allt från ett par snygga jeans till något mycket djupare som inte går att sätta ord på. Det finns så många som någon gång varit väldigt viktiga men som inte är det på samma nivå, det finns så många man inte träffat som kommer vara enormt viktiga. Men just nu, det är människorna i mitt liv just exakt nu som är viktigast. Man kan titta både bakåt och framåt när det gäller sådant men nu är ju nu liksom. 
Just nu tror jag är en av de viktigaste tiderna i mitt liv, allt är nytt och de människor jag har omkring mig nu kommer nog blekna minst. Flytten hit är ju liksom en ganska stor grej och jag hoppas att jag kommer få minnas åren här med glädje. Jag har ju egentligen inte en susning om vad som kommer hända efter gymnasiet här. Kommer jag få uppleva min nuvarande dröm om att få plugga utomlands eller kommer jag vara nöjd med livet här då? Kommer drivkraften i mig slocknat lite och jag väljer att ta det lugnt. Vem vet det kanske inte blir något av dom alls?
Jag funderar alldeles för mycket och det måste få komma ut ibland, jag förväntar mig inte att någon ska förstå mitt tankesätt eller mina smått wierd funderingar.

Och allt detta kommer från Bäll/Muffin/Carebear/Emo/älgen och alla mina andra smeknamn :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar