måndag 24 maj 2010

Sommarjobb och fel tåg

Nu har man då fått sig ett sommarjobb :) Dock på hembygdsgården men det är bättre än ingenting :) Ska jobba 13-25 juli, säkert dom finaste två veckorna på hela sommaren med min tur -.-

Idag har varit chill. Vi fick godis på mediaproduktionen och på engelskan skull vi bara göra tre små papper sen fick vi gå :) Sen drog jag till Tommy en sväng, och när jag skulle hm därifrån var jag helt borta! Skulle ta tåget mot Märsta från Älvsjö, men av någon väldigt underlig anledning så kliver jag på tåget mot Södertälje (wtf liksom?) Skrattar lite för mig själv när jag kliver av i Stuvsta men jag satte mig i solen och väntade på nästa tåg :)

Ikväll ska jag åka och kolla på att rum i Farsta Strand, hoppas att det är bra och att jag får det :-D

1 kommentarer:

Carola sa...

Hur gick det med rummet i Farsta Strand, var det fint? Fick du det?

Skicka en kommentar